Eπιστροφές - Ακυρώσεις

  • Ελλατωματικά Προιόντα
    Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας. Σε αυτη την περιπτωση ο πελάτης θα πρεπει να μας στείλει ενα email με την φωτογραφία του ελλατωματικού προιόντος.Μετα την επιβεβαιωση απο εμας προχωραμε στην αλλαγή ή επιδιόρθωση του προιόντος με δικά μας εξοδα παραλαβής και αποστολής.
  • Εγγύηση προιόντων
    Σε όλα τα προιόντα συμφωνα με την ευρωπαική νομοθεσία υπάρχει 2 ετή εγγύηση , ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία. Η κάλυψη ενος προιόντος εντος εγγύησης εξαρτάται απο την φθορά του προιόντος και την χρήση του.
  • 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης
    Στην ΕΕ έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε. Μπορείτε να επιστρέψετε τις αγορές σας για οποιονδήποτε λόγο – ακόμη κι αν απλώς αλλάξατε γνώμη.

Η 14ήμερη περίοδος υπαναχώρησης δεν ισχύει για όλες τις αγορές. Μερικές από τις εξαιρέσεις είναι οι εξής:

Αν αγοράσετε προϊόντα στο κατάστημα, βάσει της ενωσιακής νομοθεσίας δεν έχετε νόμιμο δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα (για αλλαγή ή επιστροφή χρημάτων) εκτός αν είναι ελαττωματικά. Ωστόσο, σε πολλά παρέχουμε οικειοθελώς στους πελάτες μας το δικαίωμα αλλαγής εντός συγκεκριμένης προθεσμίας, υπό την προϋπόθεσή ότι έχουν το αντίστοιχο παραστατικό.
Image